Ella & Olivia -

Världens bästa lista :]

Hittade just en skii-iiiitrolig lista, förutom att dom börjar alla ord med stor bokstav så är den verkligen sann också  Testa med erat namn!


A - Har Dom Vackraste Ögonen.
B - Alla Vill Ha Dig.
C - Riktigt Barnslig.
D - Gillar Att Dansa Loss.
E - Jättebra På Att Kyssas.
F - Bra Personlighet Och Utseende.
G - Skiter I Vad Andra Tycker.
H - En Gosig Nallebjörn.
I - Helt Underbar I Sängen.
J - Alla Avgudar Dig.
K - Vild Och Galen.
L - Alla Älskar Dig.
M - Ruskigt Smart.
N - Du Kan Behålla Hemligheter.
O - As Sexig, Grr.
P - Populär Bland Andra.
Q - Mindre Snygg.
R - Helt GALEN.
S - Lätt Att Bli Kär I.
T - Omtänksam Och Bryr Sig.
U - Kung På Att Bara Ta´t Lugnt.
V - Alltid Lika Glad.
W - Otur I Kärlek.
X - Inte Alls Duktig I Skolan.
Y - Bästa Pojkvän/Flickvän Som Finns.
Z - Alltid Redo.
Å - Har En Dold Talang.
Ä - Kan Inte Behålla Hemligheter.
Ö - Gillar Att Dricka/Fest



Mitt namn:

B - Alla Vill Ha Dig

E - Jättebra På Att Kyssas

N - Du Kan Behålla Hemligheter.

G - Skiter I Vad Andra Tycker.

A - Har Dom Vackraste Ögonen.

N - Du Kan Behålla Hemligheter.


Enda jag kan säga är helt enkelt:  

ps. älskar verkligen attityden på bokstav G, "skiter i vad andra tycker". när hela listan är skittöntig och smörig och helt plötsligt används ordet SKITER. HAAAAAAAAAAAAHA! ds.



Här skiter jag i vad andra tycker. (ehhhh jag gör till käften, den ser inte ut så egentligen..... BARA EN NOTIS!!!)

hahaha, lägg märke till att jag försöker se skitball ut men samtidigt ser det ut som att jag kommer börja lipa vilken sekund som helst


Kommentarer
Postat av: Göte

Schneisse Schulefoto!

2009-04-23 @ 20:45:42
Postat av: mikeal

det stämde verkligen in på mig :]

M - ruski smart

I - helt underbar i sängen

K - vild och galen

A - har dom vackraste ögonen

E - jättebra på att kyssas

L - alla älskar MIG bara MIG

2009-04-24 @ 16:22:54
Postat av: Pici

Hoppas de stämmer på mej.. ;]

P - Populär Bland Andra.

A - Har Dom Vackraste Ögonen.

T - Omtänksam Och Bryr Sig.

R - Helt GALEN.

I - Helt Underbar I Sängen.

C - Riktigt Barnslig.

I - Helt Underbar I Sängen.

A - Har Dom Vackraste Ögonen.

2009-04-30 @ 19:10:08
URL: http://buspici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0