Ella & Olivia -

vad tycks?

De sägs ju att man har minst en person i världen som är identiskt med en själv till utseendet. Jag har hittat våran stolthet knugens tvilling:

Svennis (alltså englands föredetta fotbollstränare) och Knugen!! Visst ser ni också likheten? eller är jag lika efterbliven som min syster uttrycker sig..?

http://wwwc.aftonbladet.se/sport/0309/20/SPORT-20s33-svennis-11.jpghttp://hundlivet.files.wordpress.com/2007/08/kungen.jpg
                        Svennis                                       Kungen (knugen)
                                 
Båda har en liten dubbelkind på sidan. Typ likadan glasögon, Hårfästerna är ju identiska (likadan som min pappas)
och ÖRONEN går ju inte att se vem som är vems.

Jag har uttryckt flera gånger när jag tittat på en fotbollsmatch på tv:n:
-Men hallå? Varför står våran kung nere vid fotbollsplanen och skriker??


///football_93 (på lunarstrom om ni vill checka)

Kommentarer
Postat av: Sahara ;p

hahahaha, faktiskt! xD

jag har läst er blogg varje dag sen du sa det elliz (A) DEN ÄGEEEER! <3<3<3

2009-04-07 @ 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0