Ella & Olivia -

dollarstorefynden

igår när jag kom hem visade jag min kära familj vad jag hade handlat på dollar store (<3333333) och dom blev mycket glada över mina inköp. jag köpte:

- ett glittrande mobilsmycke med bokstaven P som står för pappa. han blev.....glad
- en nyckelring där det står PLAYER på, också till pappa....fast jesper ville hellre ha den... ååh...:)
- ett kollegieblock med filmen "Bilar" på framsidan. 10 SPÄNN! fattar ni!!!!! 10 ynka kronor!!!!!!!!!!!!!!!!!! vääääääärt!!
- hårspännen, hårband och hårsnoddar. mycket bra.
- ett doftljus, hehehe
- sånna rullar som tar bort hår från kläderna. detta var mycket uppskattat av min familj, dom gjorde typ vågen för mig..
- några tygmärken som det står NORGE på och norska flaggan med. passande eftersom att min mamma jobbar i norge! hehehe väldigt seriös present *fnIZz*
- en sminkborste.... eh...

så allt det där för 120 spänn!! blir ju och fara till lycksele och shoppa snart?!?! VILKA ÄR MED MIG? WOOOOHO!


mina mest seriösa fynd. Playernyckelringen, Norgemärket och P-mobilsmycket. uppskattade grejer vettni..


MVH OLIVIA BENGAAAAAAAAN

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAHAHA

2009-04-17 @ 12:54:00
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0