Ella & Olivia -

SKATTEÅTERBÄRING

nu klirrar det  i kassan minsann, känner bara att jag HAR FÖR MYCKET PENGAR....känner verkligen att jag kan unna mig, köpa vad jag vill, göra vad jag vill, ÄR SÅ JÄVLA RIK ...

så därför blev jag lite obrydd idag när jag fick veta att jag fått skatteåterbäring av att bara ligga och rulla tummarna, helst för att skatteåterbäring behöver jju verkligen inte jag som redan har pengar så det räcker och blir över.

så jag valde att inte ta emot min skatteåterbäring.

förstår självklart att ni undrar hur mycket den var på. 8 kronor. 8 hela kronor. det får man 8 klubbor för eller 16 tuggummin. nice.

Bild tagen i mitt rum, har ett ganksa stort rum.. (det är pengar på bilden)


(för er idioter, känn ironin i detta inlägg. sant är faktiskt att jag fick skatteåterbäring på 8 kronor, mindre sant är att jag inte skulle behöva dom 8 kronorna. synd är bara att dom inte betalar ut en sån liten  summa (EHHH, den är faktiskt ganska stor för mig))

/ CiTyKiD olivia

Kommentarer
Postat av: Henrik

Om man måste förklara när man är ironisk så förstör man ironin. Nä, skoja ba (känn ironin).

2009-04-06 @ 14:34:58
Postat av: OLIVIA

Henrik. Jag ville inte framstå som en brat som har mycket pengar eftersom att jag är motsatsen, så därför var jag liksom tvungen att förklara min ironi för dom som kanske trodde att jag var seriös.....Ber så hemskt mycket om ursäkt, får jag VG i historia om jag redigerar inlägget och tar bort just den delen?

2009-04-06 @ 16:35:37
Postat av: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKIE

123456789 :O

2009-04-06 @ 21:22:30
Postat av: Henrik

Jag förstår inte vad redigering av en blogg har med historieämnet att göra. Jag tycker du ska låta det stå kvar för det är ju humor att förklara att man är ironisk.

2009-04-07 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0