Ella & Olivia -

hahaha, RoLiGt LiKzÅåM

idag gick jag på toa på skolan och efter ett tag hörde jag hur någon var utanför dörrren. den här personen börjar vissla och jag tänker:

"åh,de är sääääkert ella.."

haha sen säger personen något,  och då hör jag ju att det ÄR ella, skulle fan kunna ha satt en 50-lapp på att det var ella som stod där ute och VISSLADE.. jaaa.


sen säger hon såhär: "alltså, jag tänkte först säga "mmmm bajs...." men jag var inte helt säker på att det var du som var därinne.."

HAHAHHA, när hon sa det skulle jag just snyta mig, och tror ni det var ENKELT att snyta sig när hon sa det där? jag höll på att skratta ihjäl mig, det var så kul. tänk er själva om ni skulle ha varit på toa och hört någon säga mmmm bajs utanför dörren? jag garvar på rena tanken.


hahaha alltså så lika vi är, bajshumorn är den bästa humorn



sommarn 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0