Ella & Olivia -

ÅRE!!

Hemkomen från Åre, de är jag de. Vädret sög hårdare än hårdast och när det väl var lite sol låg jag där och STEEEEEKTE. Det gjorde Plangt och Mech också, men tydligen blev bara dom bruna!??! Det var vad alla sa iallafall....Shysst..

Hur som helst så var Åre feeeeeett! Badet och bastusarna (vad fan heter bastu i plural?!) var jävligt najs, vi fick ha bubbelpoolen själva i ungefär 2 sekunder. Ljusbastun fick vi ha själva i ungefär 3. Den bästa bastun av dom alla, loftbastun, fick vi faktiskt ha i typ 5. Synd bara att man inte pallade att sitta där längre för det var så jävla varmt.

Jag har fått mig ett nytt smeknamn också (surprise) och det är Herr Nilsson. Tydligen för att jag ser ut som han när jag skrattar? Jag tycker ju såklart inte att det stämmer, men det var 3 mot 1 satt... Jag har tidigare fått höra att jag ser störd ut när jag skrattar så jag antar att de bara är att tacka och ta emot att få höra att man är lik Herr Nilsson. Så tacktack.

Och juste, ska inte glömma bort och säga att det är min namnsdag i dag. Det var inga presenter utanför min dörr när jag kom hem, men då tänkte jag att ni såklart hade glömt det... Men i morrn? då förväntar jag mig högar med presenter, okej? OKEJ?!?!


Ja alltså.. Detta är enda bilden jag har från Åre än så länge..... Resten får ni se en annan dag. *FniZzz*

Kommentarer
Postat av: ellizen_93

din tunga gör att jag får gåshud!!

2009-04-16 @ 08:48:16
URL: http://ellaolivia.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

MMMM, samma här... :) :) :) :) :) :)

2009-04-16 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0