Ella & Olivia -

BRITTAN

Har spenderat min påsk många mil utanför Piteås kommun hos min mormor och morfar... de bor på Aspnäs, den "byn" existerar inte på kartan eftersom det bara finns två hus där, det som inte mormor och morfar bor i är inte bebbot på vintern så.. ja det är väldigt öde. Internet har tyvärr inte uppfunnits där än.

Jag är otroligt avundsjuk på Olivia som såg JON OLSSON (dock bara armen MEN ÄNDÅ!!) Konstigt nog såg inte jag någon kändis på Aspnäs.. MEN inte att sopa under mattan så råkade jag stöta ihop med Britney "brittan" Spears precis utanför vårt hus!!
Jag skulle precis ta ett kort på min syster som stod i en helt vanlig pose, och poff så hoppade Brittan fram!


Hennes kläder är köpta på Mode Mix i Vännäs och om jag inte minns fel så tror jag att det var Brittan som skulle spela på Medborgarhuset i Vännäs i morgon?


Vänliga hälsningar:

 http://www.huddingeimplantatklinik.com/Huddingeimplantatklinik_data/images/Morot.jpg (jag bjuder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0