Ella & Olivia -

HAR NÅN EN DUSCH?

Här sitter man..... Skitäcklig, verkligen skitskitäcklig, lika äcklig som PIIIIIIP (tänk på den äckligaste ni vet där)

först hade jag slitit som ett djur på gymmet, jobbigt som faaaaan, for hem, luktade som satan på bussen, kommer hem och ser att det ser ut som ett bombnedslag  för jesper var senast i köket, min modersinstikt kommer fram och jag börjar he in i diskmaskinen, ger sally mat och sätter på vatten och kokar palt. går vidare till duschen, känner på vattnet för att känna hur varmt och skönt det är. än så länge är det kallt, så jag väntar ett tag MEN TILL MIN FASA BLIR DET ALDRIG VARMT!!!!!!!!!!!!!!!!

Så, kort sagt vattnet är slut, jag sitter här som ett gammäckel och väntar på bättre tider, har spanskaverbprov i morrn..

Kunde inte varit bättre.

Nävafan, nu ska jag gå till ett visst rum och utretta behov. Vi hörs.

(skulle varit en bild här på mig i mitt äckligaste skede men det är väl satan att man aldrig tar bilder på sig själv när man ser ut som jag gör nu.... det får bli google, men låtsas att det är jag)

 Jag just nu:) Snodde kepan av en kille på bussen=)

 Vad kan jag säga? ÖNSKAR ATT DET DÄR VAR JAG.........................inte bara nu.. alla dagar

 GEEEEEE MIG

Många närgångna kramar
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0