Ella & Olivia -

updates från elit Vännäsby

Yo gangsters.
Innan vi drar på påsklov och inte kommer ha tid att uppdatera så mycket eftersom vi är ute i backarna och RAILAR, så får ni här något mysigt att bita i, lite av mycket som hänt i vännäsby denna vecka.

En liten bildbomb



Det är otroligt men samma klass som lyckade göra sönder
i toaletten i 6:an gör det igen.



54far1 m3d 6än637 (den som listar ut vad det står är bäst, och KANSKE vinner ett pris.) vad sägs om en orienteringströja?


Linnea pillade med en trådrulle och lyckades fastna med fingrar.....
Som tur var fixade och trixade sjuksköterskan och fick tillslut loss Linnea. Därför tycker vi här på bloggen att Kicki-skolsköterska ska bli veckans kompis. Pöss på dig Kickigömman.


Man ser här väldigt tydligt att på gymnasiet har Olivia valt smedning,
hon var dock i valet och kvalet att ta fordon. Denna bild beskriver förresten situationen väldigt bra.

////////////////////Från vännäsby elit!

Kommentarer
Postat av: Rakie

Safari med gänget står det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! puss

2009-04-09 @ 12:36:03
Postat av: Henrik

Nä, vad orättvist! Jag som ville ha den där Orienteringströjan...

2009-04-09 @ 13:08:16
URL: http://www.ljusaker.se
Postat av: Astrid

Håller med Henke :(

2009-04-09 @ 18:22:54
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: världens bästa frida (ella, du vet vem jag är)

hehehhe jag vet vad det står....jag är riktigt bra på kodspråk;)

SAFARI MED GÄNGET!

jag är SÅ värd ett pris!

(kanske bli av med ditt skärp skulle vara ett bra pris?)

2009-04-11 @ 17:52:41
Postat av: ANNA ak.

HAHAHHAHAHA VEM FAN ÄR DET SOM SVETSAR

HAHAHAHAHAHAH SÅ JÄVLA DÅLIG, HAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

AHHAAHHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAH

2009-04-19 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0