Ella & Olivia -

BRÖST

tja alla biljardes läsare, ska idag skriva om ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat, älskar att klaga på det och älskar att prata om det.

Kissie skrev i sin blogg igår att man inte borde dölja pattarna utan istället visa upp dom, och tycker att gränsen med att "bära upp dom" går när man visar bröstvårtan.

Har ni sett Kissies header?
Jo, förfan, hon visar upp. Och hon gör det inte lite heller.

Det är väl ingen överraskning eller hemlighet att jag tycker att det är skitäckligt, skitpatetiskt, skitskabbigt, fjortisaktigt osv när man visar 70% av pattarna, när man "visar upp", när pattarna är det enda man tänker på när man ser människan, vare sig man vill eller inte. När det har gått så långt så man visar bröstvårtan är det ju fan något fel.

Kan någon snälla säga mig vad man vill bli tagen för när man visar upp pattarna på internet? BAHAHHHA TJJAAA KOLAL GÄRNA MINA PAATTAR ALLAAAAAA, SPAAARA GÄRNAAAAHHHH BILDENNH OCH RUUNKA ALITEEH :]]]]]

Och varför gör man det ens? För som Kissie själv säger i sitt inlägg:

Alla har dom. Stora som små.


Såhär visar Kissie upp. Säger fan inget om det.


Men såhär ser hennes header ut.. bara skabbigt


HEJDÅ nu ska jag.....dra en stek..... :):):):):)

/olivia bengan berglund

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ja, vi kan ju tycka vad vi vill om det -eftersom ingen av oss skulle göra så. Men gör hon egentligen någonting fel... vi talar om våra friheter och menar att vi är så bra här i landet... ja, visst är vi bra, så låt då lilltjejen visa sina bröst -om det får henne att må bra.



Men det är ju klart att man hade föredragit om hon visat någon annan kroppsdel... typ hjärnan...

2009-04-05 @ 03:00:55
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Moa

vem fan är Kissie? O.o

2009-04-06 @ 00:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0