Ella & Olivia -

IDIOOOOOOOOOOOOTER

idag var jag på stan och allt var toppen tills jag upptäckte att någon TAGIT MIN påse där jag hade min svarta kofta som var jävligt dyr, mina nya inköp (en tunika, en tröja och två linnen).
så till dig din jävla idiot som tagit min påse, du borde dö. jag fick sitta i centrum av umeå som förövrigt var packat idag och hulka som en idiot bara för att NÅGON ANNAN tagit MIN påse. jävla idioter det finns alltså, det sjuts för lite

från början blev jag förbannad och som varje gång jag blir arg blir jag helt tokig, pratade med pappa som var så irriterande lugn i telefon och sa att det inte skulle lösa något, då blev jag HELT FÖRKROSSAD och jag lipa..... förnedrande för fan

sen, som om det inte var nog, tappade jag bort min mössa också. ALLTSÅ VAD HAR GUD EMOT MIG??????? så förbannat misslyckat

så ja.. där rök dom pengarna.. jävligt kul..
nu ska jag gå och deppa



jag alldeles nyss, depp_tjej_93.. (mmmm webbbcamera :])

ps: jag kollade självkalrt med affärerna om dom fått in en påse. bara så ingen tror jag är lika dum i huvet som den som tog den:(:(:(

Kommentarer
Postat av: Michelle

mmm kul, detta gillar vi. Folk som snatttar andras grejor bara för dom är så gattiga. Död åt de folkeT!!!

2009-04-25 @ 19:28:55
URL: http://bitchelles.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ni är så jävla sköööööna, attityden FTW

2009-04-25 @ 23:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0