Ella & Olivia -

HJÄÄÄÄLP

TJA :D olvan här. det här är bara ett litet snabbt meddelande till er, vi kanske skriver något "riktigt" senare. kan skriva lite snabbt nu att jag iallafall har duschat, nu är jag frääääääsch... mmmm.....

iallfall, det jag ville skriva var "dagens fråga":

SkA noGoN fARaa TILl bAcKen i moRrN????  5k4 n0g0n f4r4 ti11 b4ck3n 1 m0rrn????


den som ska det, skrivskrivskriv på msn.....erller RING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
om jag inte far till backen MÅSTE JAG TILL GYMMET................ ja ni hör ju bara, jag vill till backen......hjälp en i nöd.... :(:(  *snyft*

 en bild från gooooagge

 en bild från  ÅREEEE, på lördag bäre av HEHEHEHE


PöZz
// olviZz


Kommentarer
Postat av: Astrid

hahahaha, lyckad bild från Åre

2009-04-08 @ 19:45:32
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0