Ella & Olivia -

HEJ :]

Äntligen hemma på min kulle!
Har varit på en hektisk vecka i Sälen. Det var Mr och Miss Lindvallen, totalt 800 tävlingsåkare, från Sverige, Norge, Japan, och Spanien. Eftersom jag är junior nu tävlar jag mot Anja Pärson och co. Detta var den första tävlingen utanför vännäsbacken på många år..men VAR HENNE HACK I HÄLARNA............. he he


Var trött som en jude efter åket (ordspråk på vännäsbyelit skola)

Det är helt galet vilka kändisjägare jag och Olivia är! Som ni kan läsa i detta  inlägg så hittade ju Olivia Jon Olsson i Åre. (hon visste att han skulle dit och for därför efter) Då de möttes satte han sig i en bil och TROLIGAST körde till Sälen där jag väntade med kameran i högsta hugg.

CHECKA TILLEXEMPEL DENNA BILD

Man vill ju bara äta upp honom. (Jag var precis som de 12 åriga småtjejerna och frågade generat efter hans autograf!! (sant, jag och Sarah gick fram och frågade!!)


Det var inte bara Jon Olsson jag såg utan även dessa (SKRYTER):

Kajsa Bergkvist
Tomas Fogde
Susanna Kallur
Maria PH
Jens Byggmark
Susann Gunnarson (ni vet hon i mestarnas mästare!)

MED FLERA

Vi var typ på ett party på lördag kväll, alla som hade tävlat var där + hela alpina landslaget, måste bara säga att Anja Pärson har inte nådig mittbena! typ likadan som jag hade i trean.

http://www.skidor.com/files/%7BFBD71419-E813-4B66-BE00-1B2F143BFD0D%7D.jpg
dessa är typ mina bäztizar nu!!

Juste, Anja Pärson vann tävlingen och gjorde sälen i SÄLEN, hihihih

Hejdå,
nu ska jag göra en läppförstoring för det är så sjukt snygg!

Kommentarer
Postat av: Astrid

AVUNDSJUK!

SÅ JÄVLA SNYGG

2009-04-19 @ 22:39:56
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: L1t0

Kommer gärna och åker utan stavar i backen någon gång! :) /Utan stavar i vännäsbacken.

2009-04-20 @ 12:25:05
Postat av: Anonym

Kommer gärna och åker utan stavar i backen någon gång! :) /Utan stavar i vännäsbacken.

2009-04-20 @ 12:26:12
Postat av: linn

vad kul att du kommer ihåg att jag hade den förra året, den är supeeer fin :D

2009-04-22 @ 10:14:25
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0