Ella & Olivia -

Bilder.

tjaaaaa bloggen! olivia här igen.
ella är ju i sälen, känns tråkigt att uppdatera bloggen då när jag är ensam som skriver! har som inget värt att berätta  heller, så därför her jag in lite bilder från åre.

 jag och astird
jag och astrid (lyckad bild på mig hihi)

dirre åker påjag och dirre in tha lobby

jag fattar verkligen inte hur man gör bilderna stora samtidigt som dom är klickbara..... aja det här är TYYYYYYYYP dom enda bilderna jag har från åre! heheehee! kuuuuuul...

/bengizZ

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det funkar väl bara på blogspot?

2009-04-18 @ 22:03:56
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

Nej, jag vet en som har blogg.se och när man tittar på hans bilder och sen klickar på dom kommer dom upp i ett nytt fönster, förstorande. Fattar dock inte hur!

2009-04-18 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0