Ella & Olivia -

Kenza and her greek boy

Shit, Kenza och hennes grekiska pojkvän har gråtit halva natten...... Sörjer med dom.....
De är så jävla roande att läsa Kenzas komentarer, det står saker som:

"Skönt att höra av dig igen, började nästan bli orolig! Bra att ni har det fint tillsammans, sköt om er. :) Kram!"

Givetvis är jag och ella författarn av den där otroligt coola komentaren. Ja, ella, hon fick ju värsta klumpen i magen när Kenza inte uppdaterade på en dag. Då grät Ella halva natten. Jag fick ju trösta henne, och nu när jag nämner ibland att Kenza och hennes boyfriend snart ska skiljas så ser jag bara hur Ellas ögon tåras... Då får jag trösta med att vi har mat nere i kylskåpet. Ella skiner upp som en sol.



HEJDÅ från olli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0