Ella & Olivia -

ROLI

HIMLA rolig lördag . . . . . .

idag har jag:
- sålt tandborstar (en pers köpte, kunde inte bli mer snålt...det är till våran klassresa till göteborg. fjällvandringen blev nedröstad på en gång.....)
- eggat dator och TV vilket sög
- laddat hem musik (blev inte roligare för det)
- "pluggat" (ja, jag öppnade boken och efter nån minut gick jag tillbaks till datorn igen)
- ätit 3 chokladbollar (blev gladare för stunden, men allt gott har ju ett slut)
- kollat junkyard och typ dreglat över allt snyggt jag aldrig kommer få för att jag inte har ett jobb, vilket leder mig till nästa punkt:
- beklagat mig över att jag inte har något jobb och så gärna vill ha ett

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, ja, jag har nästan skuttat av lycka här hemma.

tur att youtube alltid kan få en på bättre humör.. kolla den här, gjorde typ min dag!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0