Ella & Olivia -

jag kan inte sova (julafton 2008)

julafton var skoj (vad annars?) nu skulle jag kunna skriva värsta myshistorian men ni ska få höra det viktigaste:

- pappa hade fått lite för mycket whiskey och gjorde typ kvällen, så jävla rolig!
- vet nu ännu mera hemlisar om min bästa kusin än tidigare och när han sa att jag skulle berätta något om mig och jag vägrade kontrade jag efter mycket tjat med: du... jag är äldre.. jag bestämmer..och jag ska inte berätta nå hemlisar..

då blev han tyst..MMM, juste.

-såg på greveholm 2 på kvällen (inte lika bra utan ella)

- blev kallad "olla" (uttalas med å) av min farbror. det fick mig att höja lite på ögonbrynen, OM NI FATTAR VARFÖR.......


 sally stekte i sin lilla bädd

 coolingarna chillade i köket

 jag saknar ella (hon håller upp världens bästa film)

tjarå
olivia

SHIT, höll på att glömma:

puuh......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0