Ella & Olivia -

Kommentera så jag har nåt skoj att berätta för Ella sen!

Hejsan bloggen!
Nu äre ju såhär, att Ella ska som sagt vara borta i 3 veckor så det är jag som ska försöka sköta bloggen. Förhoppningsvis hittar hon nåt internetcafé så hon kan uppdatera här också.

Men jag tänkte försöka hålla bloggen i samma världsklass vi har haft förut. Vårat fantastiska besökarantal hoppas jag att vi ska få behålla. Även om jag nu inte längre kommer ha någon att diskutera detta mästervärk till blogg med, eller gå igenom alla dessa humoristiska inlägg (ja, vi tycker att vi skriver jävligt roliga grejer) på ett tag så hoppas jag att det kommer gå finemang ändå.


Men för att göra detta så roligt som möjligt för alla parter så vill jag bara säga:

KOMMENTERA FETT MYCKET och läs bloggen! Make Ella proud (om ni kommenterar våran blogg kommenterar jag era, DEAL?


Ja..... hade inte nån roli bild så den här fräscha får väl duga.. HEHEHE
 
/Bengan
(visst vet ni att jag är VÄLDIGT oseriös när jag skriver "Bengan"?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0