Ella & Olivia -

olivia talar ut om elevens val

snart är elevens val veckan över och det tackar jag Gud och alla de högre för. jag tog mig igenom veckan med mindre och mer lyckade händelser.

t.ex igår skulle hela gruppen till stan. Jag, smart som jag är, "missade" bussen. jag ringde marianne, och hon sa "ta en senare buss" FAN! Jag hade hoppats på att hon skulle säga något annat. KUL.

När vi var i stan fick jag först och främst springa som en IDIOT helt i onödan. Jag hade minst sagt andnöd och en puls i 340 typ. sen skulle vi till gammlia för att gå på BILDMUSEUM I TVÅ TIMMAR.............. (fick iallafall åka bil dit, lyckan var total)

SEN frågade marianne om jag ville ha en bafucin. hon tog  fram några tabletter ur hennes högst misstänksamma väska, och säger att det är starka halstabletter. jag tvekar ett tag och målar upp diverse skräckbilder i hjärnan men tar ändå en för artighetens skull. såhär ett dygn senare har inget hänt, men snart kanske..........


Det jag egentligen har gjort under denna vecka kan sammanfattas såhär:

- Målat en bild av jävla JULTOMTEN (har man tråkigt då eller?)
- Suttit otaliga timmar framför datorn.
- Haft rast.
- fått se skolkatalogen,  HAHAHA, vad hände???? (om ni nån gång får chansen att se skolkatalogen, TA DEN!!!)

Sen har jag nog inte gjort nå mer..

näe. känns inte som att jag har lärt mig något speciellt under denna vecka eller åstakommit något världsförändrande. lagomt värdelös vecka helt enkelt. he he.

nu: bilder
sally posar.
min väska jag alltid har när jag far till stan. innehåll: 2 mandariner från lillkonsum i vännäsby, exklusiva. rekommenderas starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0