Ella & Olivia -

jag är sjuk

sen lördagsnatt så har jag legat på dödsbädden, TYP.

jag har fått magsjuka!!!!!!! FAN vad äckligt! så sömnlös två nätter hittils, KUL.........

här är min matdagbok för igår:

- 2 alvedon
- 5 glas vatten
- 2 glas cocacola


men nu börjar det bli bättre! orkade ju pallra mig till datorn (hehehe) fast det hade ju inte hänt något kul varken på apberget... eller bloggen (det där är en pik till du som läser att kommentera)


den här bilden tog min pappa igår. det är typ inte google eller så.

med vänlig hälsning
olivia in v-by town

Kommentarer
Postat av: ELLA AR HAR!!

HEJ! hoppas att bloggen gar bra, du har varit duktig pa att uppdetera! det ar varmt har steks ihjal snart. idag pa varan balkong var det en apa, den var sweeeeeeeeeeet. jag ager pa spanska nu! sankar dig gumzzzzzzzzzzzzzzzzz. adios

2008-12-30 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0