Ella & Olivia -

ella talar ut om elevens val

min vecka har rockat rent ut sagt.
Jag har musik som elevenval och har spelat musik från morgon till kväll, jag har dock blåsor på vänster hands pekfinger för vi har spelat så mycket, jag har lärt mig spela trummor (säkert inte lika bra som ostmannen men ändå)

låtar vi kört/kör:
Welcome to the black parade - My chemical romance (spela på avslutingen)
Lake of fire - Nirvana (spela på avslutingen)
So What I'm a Rock Star - Pink (spela på avslutingen)
United states of.... whatever
Califoniacation  - Red Hot Chili Peppers
Dani California - Red Hot Chili Peppers
It's My Life - Bon Jovi??
Knockin´ on heaven´s door
någon random jullåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0